ALV Prijzen

Ondanks de slagregens vonden gisteravond toch zo'n dertig leden de weg naar de Crabbehoeve voor de jaarlijkse ALV. Als ik het goed geteld heb waren er in totaal 17 prijsjes te verdelen, waarvan er 10 door Henk Timmermans,  Arend van Grootheest en John van de Laar aan de aanwezige leden uitgereikt werden.

Interne Competitie : Lennard den Boer (clubkampioen), Jan Willem Versloot (onze nieuwe secretaris) en Piet Pluymert (prijzen niet meer te tellen).

Winst / Verlies : Sylvian Kuijl, Sam Impens en Tim de Bruin.

Snel / Rapid : Mark Timmermans (door Henk aan broer Adri meegegeven), Arie van Heeren.

Interne / Simultaan : Samuel van Halver (meeste partijen, liefst 32), Joop de Jong (meeste punten 18,5) en Xander Prijs (winst Simultaan Mark).

Erespelden : Dick Groot, Wim van Vliet (beide meer dan 50 jaar KNSB lid) en Victor Koppelaar (25 jaar onafgebroken SCD lid).

Mooiste partijen : Wouter de Bruin (winst Jacques Hennekes), Matthijs van de Velde (extern winst Frank Stoute) en Xander Prijs (Simultaan Mark).

NB: In volgende Digiblad meerdere foto's, alle prijswinnaars gefeliciteerd.

IMG 5537

Dr. John presenteert de mooiste partijen van het seizoen (foto's Ton Slagboom)

IMG 5538

Mooiste partijen voor Jeugd (Matthijs van de Velde) & Jeugdleiding (Wouter de Bruin)