T R A D I T I E : S I M U L T A A N op de laatste avond voor de vakantie

Tradities zijn er om in ere te houden! Zo ook de traditie bijons om op de laatste avond voor de zomervakantie een simultaan te organiseren tegen de clubkampioen!

Zoals de afgelopen jaren vaker gebeurde is ook dit keer Mark kampioen geworden en u kunt dus dinsdag proberen onze eigen IM een pootje te lichten!

Drie dingen was ik nog vergeten te vermelden:

1. Onze Mark won vorige week nog van Anish Giri op het NK Lightning Chess in Tilburg (https://www.sgking.nl/hing-ting-laightning-weer-de-beste/). U bent dus gewaarschuwd!

2. Op de simultaanavond trakteert het bestuur de aanwezigen op een hapje en een drankje! (Zie eerdere aankondiging)

3. Er zal een mogelijkheid zijn om de voetbalwedstrijd op bescheiden schaal te volgen.

Vorig jaar was het een drukte van belang en probeerden zo'n 25 spelers hun geluk. Ook dit keer rekenen we op een dergelijk aantal. Inschrijving staat vrij aan alle club-leden, oud-clubleden, leden van bevriende verenigingen en verder ook ieder ander die zin heeft om een ontspannen potje te schuiven tegen Mark.

Zorg dat u tussen 19:30 uur en 20:00 uur in het clubgebouw bent en wij zorgen ervoor dat u een mooie avond krijgt!

Tot dinsdag avond!